torsdag 4 september 2008

Nu händer det grejer!

Jag blev igår intervjuad av finska kyrkans svenskspråkiga podradio (jo, det finns en sån) av en väldigt trevlig reporter angående Tittut. Och i måndags blev jag intervjuad av ena lokaltidningen som också ska göra ett reportage om vårt Tittut (reportaget kommer i tidningen efter den 15 september).

Ikväll ska jag på en föreläsning om självkänsla hos barn med funktionshinder, föreläsare är min "idol" barnpsykolog Christina Renlund. Det ska bli väldigt intressant att höra henne prata live och jag hoppas kunna göra lite smygreklam där också. På måndag skickar vi ut pressmeddelanden och veckan därpå har vi presskonferens. Därimellan ska jag försöka få göra en "puff" för Tittut i lokalradion också.

Två familjer har hittills hört av sig så det känns jättepositivt, det behöver inte vara så många för att få ihop en liten grupp. Kommer det fler så blir vi otroligt glada!

Inga kommentarer: