onsdag 10 september 2008

Radio Ga Ga















Igår var vi i radiostudion på lokalradion och bandade in en intervju om Tittut med Petronella Thorén. Det var jag, Siv från församlingen som ska leda gruppen och Annette från Hjärtebarnen på Åland som pratade. Lillebror var med och satt i min famn under hela intrevjun och prasslade med sina saker, men aldrig så att det störde.

Intervjun sändes redan i morse kl. 07.40 så den missade vi tyvärr, eftersom vi tog lite sovmorgon efter en hackig natt då lillebror vaknat många gånger. Men jag hoppas att dom i vår målgrupp som är lite morgonpiggare än vi hörde det och kommer på måndag när vi startar!

PS. Försökte vara lite rolig med rubriken, alltså radio för att det var radio och ga ga för att lillebror var med. Också en väldigt bra Queen-låt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, Petronella Thorén finns det en härifrån mina hemtrakter. kan det vara så att hon är här ifrån västkusten? Ser ganska lik ut också...

Kram, Sofia

Mia sa...

Sofia: Det är nog absolut samma person då, för "västkustska" var dialekten ;-).

Anonym sa...

Världen är bra liten ibland!:)

Mia sa...

Sofia: Ska jag hälsa från dig om jag träffar henne igen?